Vodilo letošnjega tedna pisanja z roko, je Pišem z roko, ker … Poleg učencev smo k zapisu misli povabili tudi starše in učitelje. Tu je le nekaj misli, ki ste jih zapisali: “Z roko pišem, ker … to dobro vpliva na razvoj možganov. … je pisava lahko tudi umetnost. … po pisavi lahko prepoznamo osebo. … tako moje misli zaživijo najbolj osebno in pristno, neokleščeno in čisto. … se pri pisanju vidi moj pravi jaz.”

V 1. a razredu so učenci na plakat napisali, kaj najraje delajo pozimi. V 4. a so učenci izbrali pesem, jo prepisali in okrasili obrobe. V knjižnici pa so napisali vsi enako besedilo in nato ugotavljali, kateri rokopis je čigav. Tudi učenci v 5. a so ugibali, čigav je rokopis – poleg prepoznavanja rokopisov sošolk in sošolcev, so prepoznavali tudi rokopise učiteljev. Napisali in okrasili so tudi svoja imena. Učenci 5. b so napisali seznam vseh knjig, ki so izšle v zbirki Sinji galeb, ki letos praznuje 70 let. Seznam je že uvod v praznovanje in bo del razstave, ki jo bomo pripravili ob obletnici zbirke.

Učenci od 6. do 9. razreda so pri urah slovenščine izbrali in prepisali literarni odlomek in ga prepisali. Ob tem smo razmišljali tudi o pomenu pisanja z roko, ob pisanju samem pa ugotavljali, da smo nekateri že pozabili, kakšne so velike pisane črke. Nekaj utrinkov v fotografijah.

Marta Gorjup