horso by themepul

Naravoslovni dan GOZD – 7. razred

Z učenci smo se peš odpravili v bližnji gozd na Golovcu. Ko smo prišli v gozd so pojedli malico, nato je sledil skupni uvod. Ob zemljevidu smo določili geografsko lego Golovca in se pogovorili o pomenu imena Golovec. Po uvodnem delu smo se ob zgibankah »Gozdni bonton« pogovorili o pravilnem nabiranju gozdnih plodov. Sledila je dejavnost, kjer so zaznavali gozd s svojimi čutili (poslušanje, vohanje, opazovanje …). Nato smo izmerili temperaturo ozračja in tal, izmerili kislost tal ter se pogovorili o trenutnem letnem času v gozdu.

Po skupnem delu je bil čas za samostojno delo. Učenci so se razdelili v 7 skupin po 3 učence. Vsaka skupina je dobila šolsko otroško lopato, posodo in pincete. Omejila sem jim območje za samostojno delo. Nabrati so morali 5 listov različnih drevesnih vrst ter poiskati čim več različnih talnih živali, ki živijo v listnem odpadu.

Nabrani material smo nato odnesli v učilnico, ker je ponovno sledilo samostojno delo. S pomočjo določevalnih ključev in delovnega zvezka, so si vsako najdeno žival dobro ogledali s pomočjo povečevalnih stekel, določili vrsto in si jo skicirali v zvezek ter jo opisali. Med tem časom smo tudi v učilnici spekli kostanj, ki so ga učenci nabrali v gozdu. Po končanem delu je vsaka skupina predstavila svoje živali ostalim učencem. Ker so učenci našli veliko deževnikom smo skupaj naredili tudi črvarij oziroma dom za deževnike, da jih bomo lahko opazovali pri pouku. Nekaj minut pred koncem naravoslovnega dne pa smo spečeni kostanj tudi pojedli.

Post Comment

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Dostopnost