
V letošnjem šolskem letu smo skozi različne dejavnosti soustvarjali sodelovalno, varno in spodbudno razredno okolje. Namen projekta je bil krepiti občutek pripadnosti, sočutje, prijaznost in medsebojno pomoč – vrednote, ki so temelj dobrega počutja v razredu.
Učenci so skozi leto sodelovali v številnih aktivnostih, ki so jim omogočile, da se med seboj še bolje spoznajo, razvijajo občutek za druge ter razmišljajo o svojih besedah in dejanjih.
Med posebnimi trenutki je bil tudi ples z balonom, pri katerem so se učili usklajevanja in medsebojnega sodelovanja. V aktivnosti z naslovom Besede pustijo sled so preko dveh polovic jabolka razmišljali, kakšno moč imajo prijazne in neprijazne besede ter kako vplivajo na druge.
Ena izmed učencem najljubših dejavnosti je bila Razredna pošta. Vsak učenec je imel svojo kuverto na velikem plakatu, vanjo pa je v tednu prijaznosti prejemal pisemca in risbice. S pomočjo žreba so učenci izžrebali nekoga iz razreda in zanj ves teden počeli prijazne stvari – narisali risbico, mu pomagali ali ga razveselili s prijazno gesto.
Skozi vse dejavnosti so učenci postopoma soustvarjali razred, v katerem se vsak lahko počuti varno, sprejeto in cenjeno. Projekt je pokazal, kako pomembno je, da si vzamemo čas za odnose – tudi pri najmlajših.
Učiteljice in učenci 1. b razreda
