horso by themepul

V petek, 22. marca 2024, je na OŠ Koseze potekal regijski šahovski turnir, ki se ga je udeležil tudi Miloš Ristić iz …

Otroški pevski zbor je v petek, 22. marca 2024, nastopil na Pomladnih prepevanjih, območnem srečanju otroških, mladinskih in srednješolskih pevskih zborov, ki …

V torek, 19. marca 2024, smo na Osnovni šoli Božidarja Jakca organizirali grafično delavnico, ki je bila namenjena učencem Osnovne šole Božidarja …

V soboto, 16. 3. 2024, smo se v sklopu Ekošole udeležile sejma Altermed & Flora v Celju. Šolo smo zastopale Julija, Parvati, …

V ponedeljek, 11. marca 2024, smo imeli na naši šoli priložnost gostiti čudovito skupino učiteljev in učencev iz Soluna (Grčija). Štirje učitelji …

V tednu od 4. do 8. marca 2024 so bili prvošolci na naravoslovnem taboru v CŠOD Škorpijon. V tem tednu so spoznali …

Erasmus+ – Grčija

Kot druga skupina učiteljev na naši šoli, ki sodeluje v projektu Erasmus+, smo se sredi februarja 2024 odpravile na jug Balkanskega polotoka, …

Ekskurzija v London

Med 18. in 22. januarjem smo izvedli strokovno ekskurzijo v London. Ekskurzije se je udeležilo skupaj 29 osmošolcev in devetošolcev ter dve spremljevalki. …

Zmajev karneval

Tudi letos smo se z učenci udeležili tradicionalnega Zmajevega karnevala v Ljubljani, ki je potekal v soboto, 10. 2. 2024. Skupaj smo, …

Danes učencev ni bilo v šolo, a šolske klopi so bile kljub temu polne. Zasedle so jih maškare …princese, kraljice, miške, lisice, …

Praznovanje smo pričeli v torek, ko smo obiskali stanovalce v DSO Ljubljana Moste – Polje. Z recitacijami pesmi in literarnih odlomkov smo …

Erasmus+ – Finska

Ker naša šola sodeluje v projektu Erasmus +, smo se učiteljice konec januarja 2024 podale na daljšo pot in teden dni raziskovale …

Tom potuje, otroke obiskuje

Akcija »TOM potuje, otroke obiskuje« Zelo nas veseli, da je med 8. in 19. januarjem na naši šoli potekala akcija »TOM potuje, …

Novoletno voščilo

Kulturni dan 9. razred – Trst

V petek, 15. 12. 2023, smo z devetošolci obiskali tržaško prestolnico. Najprej smo si ogledali Ljudski vrt, kjer stoji doprsni kip Srečka …

Mi smo ga našli, pa vi? Lampijon podnevi Lampijon ponoči … čarobno …

V četrtek, 14. 12. nas je obiskal mladinski pisatelj Primož Suhodolčan, ki ga po njegovih zgodbah o Petru Nosu, zbirki Pozor! Pravljice!, …

V sredo, 13. 12. 2023, so na OŠ Karla Destovnika – Kajuha v Šoštanju ob 101. obletnici rojstva našega velikega pesnika Karla …

Na šolskem tekmovanju iz prostorske predstavljivosti (Matemček), ki je potekalo 10. 11. 2023,   je sodelovalo 32 učencev od 1. do 9. razreda. …

Spoštovani, v spodnjem videu si poglejte vabilo na novoletno prireditev z bazarjem.

KDK-jev lampijon

December je znova tu in z njim okraševanje v centru Ljubljane. K prazničnemu vzdušju veliko prispevajo lampijoni, ki bodo do začetka novega …

Petošolci so sredi Prešernovega trga okrasili KDK smrečico. Skupaj s tretješolci in četrtošolci so izdelali okraske iz vejic, ki so jih pobarvali …

V petek, 24. 11. 2023, smo na šoli gostili Zavod varna pot, ki je za učence pripravili predstavo Vilko zasije na potepu. …

V torek, 21. novembra 2023, je svojo novo knjigo učencem predstavila pisateljica Jasminka Petrović: Današnji literarni dogodek na naši šoli je bil …

KULTURNI DAN: OPERA ZA NAJMLAJŠE V torek, 21. 11. 2023, sta učence prve triade obiskala tenorist g. Klemen Torkar in sopranistka ga. …

V četrtek, 16. 11. 2023 so se učenci 9. razredov udeležili naravoslovnega dneva v tehniškem muzeju Slovenije v Bistri, krajše TMS. Od …

Na naši šoli smo tudi letos nestrpno dočakali tretji petek v novembru, saj nas je tega dne v kuhinji že zgodaj zjutraj …

Dragi starši, še malo, pa se vidimo.

Utrinki 2. dne.

Pošiljamo video z utrinke prvega dne. Drugošolci z učiteljicami

Starše obveščamo, da so drugošolci varno prispeli v CŠOD Jurček.

V  torek, 17. 10,  smo se s šolo odpravili na Dolenjsko. V načrtu za kulturni dan je bil …

ND je izvedel CŠOD. Učenci so si ogledali kolišča na sotočju Iščice in Želimeljščice, naravni rezervat Iški morost, Plečnikovo mojstrovino – cerkev …

V torek, 17. 10. 2023, smo si z 8. razredi ogledali gledališko predstavo Dnevnik Ane Frank v Španskih borcih. Očarala nas je …

16. 10. 2023 so si učenci 6. razredov (kulturni dan) v Operi ogledali romantični balet Giselle »Giselle je zgodba o nesrečno zaljubljenem in …

V torek, 10. in petek, 13. oktobra so imeli učenci 7. a in 7.b športni dan. Učenci so se seznanili z osnovami …

Učenci 1.a in 1.b smo se danes, 10. 10. 2023, z avtobusom odpravili do Mengša. Po zelo prijetni gozdni poti smo po …

V petek,  6. 10. 2023, smo se z izbirnim predmetom televizijo po pouku odpravili na ogled RTV Slovenija. V preddverju nas je …

Z učenci šestih razredov smo v četrtek obiskali delavnice in učilnice Zavoda 404.V delavnicah so otroci sodelovali v igri distribucije elektrike ter se …

Spoštovani, vabimo vas na dogodek, ki se bo odvijal na šolskem igrišču v torek, 3. oktobra 2023 ob 17.00.

Na zaključnem srečanju vzgojiteljev, učiteljev in ravnateljev v okviru projekta Podnebni cilji in vsebine v vzgoji in izobraževanju  (VITR) smo prejeli sadiko lipe …

V ponedeljek, 25.9.2023, se je 30 učencev naše šole udeležilo ekipnega atletskega tekmovanja OŠ Ljubljana – C skupina. Dečki so kot ekipa …

V petek, 15. 9. 2023, smo izvedli prvo sodelovanje z društvom Tačke pomagačke. Učenci 2. a razreda so imeli predstavitveno uro društva. …

Učenci 4. in 5. razredov so se po dveh urah pouka odpeljali v Tivoli, kjer je potekala prireditev Festival športa v okviru …

Danes je šolski prag Osnovne šole Karla Destovnika – Kajuha prvič prestopilo 46 novih šolarjev – prvošolcev. Naše nove učence sta v …

Dragi učenci, dobrodošli nazaj v šolskih klopeh. Naj vam novo šolsko leto prinese veliko novega znanja, dobrih prijateljev, prijaznih odnosov, spoštljivih pogovorov, …

Dragi učenci, spoštovani starši! V petek, 1. 9. 2023, ponovno odpiramo šolska vrata. Ta dan bo pouk potekal po spodnjem razporedu: Prvi …

Spoštovani starši in učenci! Gradivo iz učbeniškega sklada lahko prevzamete v šolski knjižnici v sredo, 30. avgusta med 11. in 15. uro …

Obvestilo

Spoštovani učenci in starši! Vsi, ki svojih spričeval in drugih dokumentov niste prejeli zaradi odsotnosti na zadnji šolski dan, lahko le-te prevzamete …

Spoštovani starši, posredujemo vam povezavo do informacij v povezavi z učbeniki in delovnimi zvezki za šolsko leto 2023/24.

Vsem učencem želimo mirne, sproščene, nasmejane, razigrane, nagajive in varne počitnice. Kolektiv OŠ Karla Destovnika – Kajuha

Pa smo ga zaključili – šolsko leto 2022/23! Prireditvi ob prihajajočem prazniku s podelitvijo posebnih priznanj je sledila podelitev spričeval in vseh …

V četrtek, 15. 6. 2023, smo se na Valeti poslovili od generacije 2014 – 2023. Dopoldne smo še zadnjikrat vstopili v šolo …

Danes nam je bilo vreme veliko bolj naklonjeno, zato je eni skupini uspelo prikolesariti vse do jezera Jasna nad Kranjsko Goro. Po …

Skoraj vsi učenci in učenke 9. razreda smo se 13. 06. 2023 odpravili na zaključni izlet. Z avtobusom smo se izpred šole …

Drugošolci smo sprejeli izziv in ob zaključku šolskega leta prespali v šoli. Starši so nam pomagali in v šolo prinesli vso potrebno …

Danes se je naš dan začel z budnico ob 7. uri zjutraj. Po zajtrku smo se razdelili v dve skupini. Prva skupina …

V sredo, 14. 6. 2023, so učenci krožka Prva pomoč obiskali PGD Štepanjsko naselje. Predsednik Bojan Unčanin in poveljnik Gregor Petek sta …

Danes smo vstali ob 7. uri. Nato smo se hitro uredili in šli na zajtrk. Ko smo pojedli zajtrk, smo se odpravili …

Z avtobusom smo se odpeljali v dolino pod Poncami. Ko smo prispeli, smo se razpakirali in se pogovorili o pravilih v domu …

Spoštovani starši, obveščamo vas, da so osmošolci varno prispeli in so že nastanjeni v Domu CŠOD Planica.

Danes smo šli po zajtrku na tržnico. Tam smo kupili veliko zanimivih predmetov, vse od lepih magnetkov do različnih verižic, zapestnic. Nekateri …

Danes smo po zajtrku hoteli iti na brod. Ker je bil vodostaj previsok, na žalost nismo mogli iti. Namesto tega smo odšli …

Danes smo imeli po zajtrku in pospravljanju hišk turnir v igri štiri v vrsto. Tretje mesto je zasedla Zoja, drugo mesto Jetmir, …

Zjutraj smo prišli na avtobusno postajo in se odpeljali proti Termam Čatež. Ko smo prišli, smo se razdelili po hiškah in se …

Šolsko leto se hitro približuje h koncu, zato smo tudi na naši šoli dobili zmagovalni razred v tekmovanju Za čiste zobe ob …

Na šolskem tekmovanju iz logike – Logična pošast je sodelovalo 30 učencev od 1. do 9. razreda. Na državno tekmovanje se je …

Spoštovani starši, obveščamo vas, da so četrtošolci varno prispeli v Čatež.

Spoštovani starši, tretješolci smo ob 13. uri krenili na pot iz Fare. Počakajte nas na končni postaji v Štepanjskem naselju ob 14.30. …

Dnevi hitijo, ure minevajo čisto prehitro, mi pa vsak dan doživimo toliko novega in lepega. Danes smo: Še čisto malo, pa se …

Pozdravljeni, tabor mineva zelo hitro. Za nami je predzadnji dan. Dopoldan smo se naučili zakuriti ogenj in plezali smo na plezalni steni. …

Zdravo! V Čebelici se nam dogaja že cel dan! Dopoldan smo spekli najboljše medenjake in poslikali panjske končnice. Popoldan pa smo uživali …

Dragi starši! Ne vemo, kako je z vami, a nam nič ne manjka. Tudi dež ni nobena ovira, da ne bi uživali …

Vabljeni k ogledu utrinkov na povezavi TUKAJ

Dragi … “Mi `mamo se faj, če vam prav je al` ne-e … a važno je le-e, da ´mamo se fajn …” …

Juhu, drugi dan je tu! Starši, mi smo zgradili hišice za škrata Čateža, spoznavali čebele in se urili v športnih igrah. Fajn …

Pozdravljeni, dragi starši.  Za nami je prvi dan na taboru v CŠOD Čebelica. Oglejte si nas v videu.  Lep pozdrav! Prvošolci in …

Dragi starši, šele prvi dan je za nami, mi pa smo doživeli in spoznali že toliko lepega in novega, da ne vemo, …

Spoštovani starši. Prvošolci smo prispeli v CŠOD Čebelica.

Spoštovani starši! Tretješolci z učiteljicami so srečno prispeli na tabor v Faro.

Danes, 26.5.2023 je na ŽAK-u potekalo finale v atletiki za ljubljanske osnovne šole.  Naši učenci in učenke so odlično zastopali našo šolo.  …

V sredo, 24. 5. 2023, smo na šoli s kulturno prireditvijo obeležili ponovno postavitev kipa Karla Destovnika – Kajuha. Kajuhova prireditev V …

V okviru projekta MEPI smo letos izpeljali poskusno odpravo. Del naše prijetne in zabavne poti smo prikazali v videu. Vabljeni k ogledu!

V petek, 19. 5. 2023 je bila v hiši Evropske Unije v Ljubljani svečana otvoritev razstave likovnih in pisnih izdelkov otrok ter …

V sredo, 17. 5. 2023, smo se udeležili področnega tekmovanja v atletiki. Pri mlajših učencih se je tekmovanja udeležilo vseh sedem prijavljenih. …

Učenci 9. a in 9. b razreda so se 10. 5. 2023 v okviru projekta Korak k sončku udeležili predavanja in delavnice …

V soboto, 15. aprila, smo se odpravili na Dunaj. Pot smo začeli zgodaj, že ob petih zjutraj. Po dolgi vožnji smo najprej …

V petek, 5. 5. 2023, so se učenci naše šole sprehodili po poti okupirane Ljubljane. Vsak razred posebej je prehodil del poti, …

V soboto, 25. marca 2023, je v Športni dvorani Trata v Škofji Loki potekalo tekmovanje v ritmični gimnastiki – Pozdrav Pomladi 2023. …

Šolsko in državno tekmovanje: STROGO ZAUPNO – KRIPTOGRAFIJA Na šolskem tekmovanju Strogo zaupno – kriptografija  je sodelovalo 34 učencev od 1. do …

V torek, 4. 4. 2023, je na šolski zelenici potekalo zasajanje grmovnic in urejanje šolske učilnice na prostem v okviru projekta Paz!park. …

Beno Sinanović, učenec 7. b razreda je na natečaju Mednarodni dan strpnosti- dan za strpnost in prijateljstvo usvojil odlično drugo mesto za …

Učenci 9. razreda so se pridružili Gasilskemu društvu Štepanjsko naselje. Želijo si aktivne udeležbe tudi na tekmovanjih, zato se odločili, da k …

V petek, 17. marca 2023, smo se predstavniki ljubljanskih šol zbrali v Mestni hiši na občinskem otroškem parlamentu. Ob 8.30 uri sta …

V sredo, 29. 3. 2023, so učenci 4. razredov imeli naravoslovni dan. Obiskali smo Zavod za transfuzijo Ljubljana in Reševalno postajo Ljubljana. …

22. 3. 2023, je na OŠ Trebnje potekal eden izmed osmih četrtfinalnih turnirjev v dvoranskem nogometu. Poleg domačinov in nas sta tekmovali še …

Otroški pevski zbor naše šole je danes pod vodstvom mentorice Marjane Tratnik Rupar prepeval na reviji pevskih zborov z naslovom Pomladna prepevanja. …

Učenci planinskega krožka so v soboto, 18. 3. 2023 osvojili najvišji vrh Posavja – Kum (1220 m).